網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月13日 星期五

鍾晴:33C鍾晴唔怕「醜」 拒絕做花瓶 __,鍾晴,

鍾晴!加油呀!早前有份參加ViuTV選美面試的名模CaraG.師妹鍾晴,日前為《東網》拍攝水着靚相大晒身材!擁有33C-23-35完美身段的她,配合甜 ...


鍾晴!加油呀!


早前有份參加ViuTV選美面試的名模Cara G.師妹鍾晴,日前為《東網》拍攝水着靚相大晒身材!擁有33C-23-35完美身段的她,配合甜美笑容與一身古銅膚色,大sell健康性感。

唔笑個樣好寸

鍾晴當了模特兒六年,直至近兩年才由兼職轉為全職,之後更踩入娛樂圈,曾客串電影《陀地驅魔人》,又在無綫綜藝節目《超強選擇1分鐘》中擔任女助選團,憑其甜姐兒外貌,在節目中成功俘虜不少男粉絲,令她人氣急升,最近她又參加了ViuTV選美,她希望藉此機會挑戰自己,不過面對眾多參賽者,鍾晴自認入圍勝算只有一半一半,問到最煞食之處,她說:「係笑容,因為我笑同唔笑個樣差好遠,我唔笑啲人以為我好寸。」

自認男仔頭

身形均勻的鍾晴曾獲泳衣品牌垂青拍廣告,不過她就謙稱並非對自己身材有信心,只是工作需要而已,她謂自己並沒有得天獨厚,健美身材也是靠後天努力,高峰期的體重曾達120多磅,近年積極keep fit,成功減去10磅以上:「依家好講求健康,行出街個個都好弗,自己唔努力唔得,係一個趨勢。好在我好鍾意做運動,學咗兩年瑜伽,可以令線條更修長,我仲有做阻力訓練同打泰拳,消耗量好大,好快見效。當然仲要從飲食着手,夜晚唔好食太飽,同埋要食得健康。」鍾晴自認男仔頭,喜歡戶外運動,夏天玩滑水,冬天滑雪,入水能游出水能跳,絕對是運動健將,亦不介意曬得一身古銅色。

唔覺得自己靚

另外,鍾晴最近與上位男神袁偉豪合作為商場拍了一個微電影的宣傳片,鍾晴表示對娛樂圈興趣甚濃,現正跟彭秀慧老師學戲,問到會否接受性感演出?她笑言反而最想飾演醜女角色:「唔想得個樣係花瓶,愈醜先可以表露到自己真正嘅性格同演技,而且我從來都唔覺得自己靚。」她又指打女角色也很適合自己:「因為我筋骨柔軟,我學泰拳,教練覺得我有潛質,我好大力,我唔怕打花塊面。」有樣有身材的鍾晴表示單身,談到擇偶條件,她直言喜歡擁有大眼睛及健康膚色的男生,但最重要還是感覺行先。

場地提供﹕香港置地文華東方酒店東方水療中心

泳衣提供﹕Roxy


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!