掃呢頁CODE去手機

2018年7月9日 星期一

胡可欣:【社工女神】34D胡可欣最啱忘年戀 __,女神,

22歲嘅胡可欣搵另一半竟然要熟男。22歲模特兒胡可欣(Koei)正在理工大學修讀社工學位,她直言因兒時家庭問題而曾接觸社工,覺得此行業甚有意義,於是跟 ...


22歲嘅胡可欣搵另一半竟然要熟男。


22歲模特兒胡可欣(Koei)正在理工大學修讀社工學位,她直言因兒時家庭問題而曾接觸社工,覺得此行業甚有意義,於是跟胞姐都修讀此科,擁有34D上圍的Koei有身材又有愛心,堪稱「社工女神」。她又透露揀另一半都要熟男,心心眼指周潤發(發哥)是其理想人選:「之前啲男友都比較成熟,因為覺得同齡男仔都太過幼稚,就算發哥大我咁多,我都接受到。(仲有咩條件?)有愛心同孝順,見到有男仔呼喝媽咪,對阿媽唔好,對老婆都唔會好。」

她表示畢業後會先在演藝圈發展,對拍戲特別有興趣,最想跟偶像周潤發合作,她說:「我好細個已經有睇佢啲戲,特別鍾意『賭神』,覺得佢高大靚仔、好男人又冇架子,有一次好遠見到佢,好多人圍住,我冇追上前搵佢自拍呀!見到都好開心喇!」

她直言實習過後才發現社工系並非想像中好玩,有很多困難的事情要面對,但亦令她成長,最難忘是跟老人家相處:「開頭班老人家都會抗拒,覺得點解要同個𡃁妹傾偈?但我日日早上七點返去陪佢哋,最終都感動到佢,仲有一個孤僻啲婆婆同我做咗朋友,原來佢都好多嘢講,最後佢送咗隻金錶畀我多謝我,雖然我唔知幾錢,但一定係好有紀念價值,呢件事令我覺得好感動。」

Profile

胡可欣(Koei)

年齡:22歲

身高:1米66

三圍:34D、24、35

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!