網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月23日 星期一

《美女廚房》:恃寵生驕被狠飛!程美段發射35E導彈收兵 __,《美女廚房》,

收兵緊要啲!無綫節目《美女廚房》除了令旗下藝人單文柔、王卓淇、邱晴、伍樂怡、魏鈞芝等組成的「美女學徒」增加曝光率,亦捧紅了一班外援,如洛兒、余潔滢及程 ...


收兵緊要啲!


無綫節目《美女廚房》除了令旗下藝人單文柔、王卓淇、邱晴、伍樂怡、魏鈞芝等組成的「美女學徒」增加曝光率,亦捧紅了一班外援,如洛兒、余潔滢及程美段等,當中網紅程美段(Kiwi)更以32E「奇異胸」最為突出。Kiwi在《美》節目帶動下,其社交平台粉絲人數激增五倍,更惹來宅男粉絲經常私訊她示愛!

陳達仁:佢性格好倔

人氣暴升自然惹來是非,原定與陳達仁有口頭經理人合約的她,被指薄有名氣後意見多多,亦不認同經理人的處事方法,更試過「唔知醒」遲到,雖然陳達仁曾給予時間改善,惟最終未能達共識,最終他選擇單方面與Kiwi「分手」,他說:「佢性格好倔,有時10年後先覆你短訊,唔係有公主病,只係唔認同我做事方法啫!就等佢自己處理番工作」

無約一身輕的Kiwi,心情似未受影響,日前發現她與一名觀音兵到沙灘玩樂,擁有驕人上圍的她,穿上兩件頭泳衣輕易夾出5吋事業線,俯身玩堆沙時更忘形擘髀,及後跑到海邊落水時,驕人上圍不停搖擺「跌蕩」,畫面香艷!只見觀音兵拿起私伙相機,以「男友視角」為Kiwi拍下一舉一動,而Kiwi面對鏡頭則擺出多款誘人甫士,一時烏身玩水玩沙、一時挺胸趷籮,影完一輪後,二人始結伴離去。

自由身仲開心

對於被指恃寵生驕,終被經理人「飛起」,Kiwi受訪時說:「佢要我聽晒佢講,箍得我好實,有男藝人想埋嚟同我傾偈,佢都會叫我唔好同人咁Close,好似驚我畀人搶走咁,其實佢都忙,依家我自己搞番,自由身接工作仲開心。(沙灘觀音兵係男友?)朋友,依家我專注工作先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!