網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月10日 星期二

【蘋果基金】37歲主婦患末期癌 望天給多一點時間 __,蘋果,癌,

無煙、無酒、無夜生活的37歲宣媽,與很多普通家庭主婦一樣;上午做兼職幫補家計,下午接仔放學,料理家務,生活簡單而充實。3年前,因為頸椎痛楚難忍,初時以 ...


無煙、無酒、無夜生活的37歲宣媽,與很多普通家庭主婦一樣;上午做兼職幫補家計,下午接仔放學,料理家務,生活簡單而充實。3年前,因為頸椎痛楚難忍,初時以為肌肉疲勞或落枕扭傷;於是睇跌打,捽藥酒,食止痛藥,但情況依舊;她再到醫院檢查;醫生竟說:「係肺癌第四期!」;她憶述「聽到係癌症,我成個人都懵哂,個頭腦都一片空白,覺得個天都冧咗。」

記者:林熊

「嗰陣時,個人感覺好灰暗,成日都諗唔開;但諗到阿爸阿媽咁老、年紀咁大,又返唔到去探佢哋,又擺唔低個仔,個仔咁細,如果佢大個啲都可放心啲。」宣媽心裡很明白,這是不治之症,她不奢望可以治癒,只是希望能將生命延長幾年;「我個仔先10歲,想睇住個仔大個啲,希望佢讀緊中學個陣時我仲係度。」

自從2015年5月確診肺癌第四期,為求生存多幾年,宣媽先後接受過電療,普通標靶藥物治療及四次化療,但效果均欠理想,癌細胞數目仍然升高未受控制。在惡症的折磨下,宣媽的體重由130磅急降至現時90磅,如同皮包骨。「行步路都氣喘如牛,體虛無力。」她努力接受治療,為的是希望可以康復一家三口去台灣旅行。

【為兒子 努力求康復】

「剛開始時同佢(仔)講,呢個病無得醫;佢都好驚,成日攬住我喺度喊;同佢一齊瞓覺,佢會半夜起身,摸下我個鼻哥,睇我仲有冇唞氣,我覺得佢好敏感。」眼眶盈淚的宣媽說:「同佢解釋過,同佢講過好多次,佢先慢慢接受。」

患癌前,宣媽與丈夫、兒子及80多歲的家公、家婆同住沙頭角的村屋;由於經常半夜劇痛呻吟,為免影響家人,她搬到寓宧附近的80呎劏房獨居。「我唔係怕死,係擔心死唔去,拖住喺度好辛苦,好痛又走唔到。」

今年初,做完第四次化療仍然無效,醫生提議使用自費的新標靶藥,但因無力支付藥費而暫停一切治療。「先生做裝修,上有老下有嫩,邊有積蓄。」宣媽曾經兼職做過清潔、蜜糖包裝工等;她稱:「最後嗰份工係去沙頭角警署,幫警察洗衫、燙衫;半日兼職,大概每月有5000蚊,由上午8點到中午12點。」

【新藥有效 急籌藥費】

今年6月6日,蘋果日報慈善基金得悉宣媽情況後,為宣媽支付了第一期新標靶藥。「新的標靶藥食咗之後去覆診,醫生講有啲效,肺部照片睇落清晰了,冇之前咁花;行路可以行遠啲,沒有那麼喘氣,不像之前咁行兩步就喘氣。」

「宣媽」現無力負擔自費標靶藥費,請支持她。「蘋果日報慈善基金」關顧主任正關注她的情況。

「宣媽」暖流之友編號:「C4511」

「蘋果日報慈善基金」聯絡方法:

電話:29908688

傳真:23076307

電郵:charity@adfund.org.hk

WhatsApp:98627828

網址:https://hk-charity.nextmedia.com

Facebook專頁:http://www.fb.com/adfundhk

Youtube頻道:http://www.youtube.com/adfundhk

 

「蘋果日報慈善基金」捐款方法:

– 以PPS或信用卡作網上捐款:http://bit.ly/applecharity

– 銀行存款:

 滙豐銀行:580-198836-001

 恒生銀行:368-006565-001

 中國銀行:012-898-00067655

 東亞銀行(往來戶口):015-514-68-01678-5

– 現金捐款(OK便利店)

– 填妥捐款表格透過VISA、MasterCard或AE信用卡捐款

– 港九新界10間大家樂分店之捐款箱

– 灣仔「壹.蘋果店」之捐款箱

 

如讀者市民捐款至醫療專戶,請於入數紙/支票背面寫上S0003專戶編號,然後電郵/傳真/WhatsApp訊息/郵寄予本基金。

 

如捐款至指定暖流之友(受惠個案),請於入數紙/支票背面寫上其暖流之友編號,然後電郵/傳真/WhatsApp訊息/郵寄予本基金。

 

「蘋果日報慈善基金」於一九九五年成立,乃根據《稅務條例》第88條獲豁免繳稅的慈善機構。基金除接受市民捐款外,亦接收《蘋果日報》捐出的1%盈利作為善款,以幫助有需要的人士和資助有意義的社會及教育活動。基金一切行政費用均由《蘋果日報》支付,善款的一分一毫,將全數用於暖流之友所需。「蘋果日報慈善基金」務求按照善長意願,把善款轉交指定暖流之友。然而個別暖流之友可能因長期離港及搬遷等情況以致失去聯絡,甚或暖流之友已經逝世或拒收捐款,有關善款將撥入基金作其他慈善用途。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568



宣媽希望新的標靶藥能將生命延長多幾年,可以看到仔仔升上中學。(林熊攝) 宣媽希望新的標靶藥能將生命延長多幾年,可以看到仔仔升上中學。(林熊攝)
病急亂投醫,宣媽為求延長生命,只要有一線生機都不會放過,所以有時亦會去睇中醫。(林熊攝)

病急亂投醫,宣媽為求延長生命,只要有一線生機都不會放過,所以有時亦會去睇中醫。(林熊攝)
為求方便進出療養院,宣媽搬到80呎的劏房暫住。(林熊攝)

為求方便進出療養院,宣媽搬到80呎的劏房暫住。(林熊攝)

鍾意就快D Share啦!