網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月3日 星期二

梁漢文撼枱角 額縫37針破相 __,梁漢文,

■梁漢文昨日凌晨在社交網貼瞓醫院相,原來他在卡拉OK房仆親撞傷頭。互聯網圖片
■梁漢文昨日凌晨在社交網貼瞓醫院相,原來他在卡拉OK房仆親撞傷頭。互聯網圖片梁漢文(梁炳)年初酒駕惹官非後,前晚再有「黑仔」事發生。昨日凌晨3時多,梁 ...


梁漢文(梁炳)年初酒駕惹官非後,前晚再有「黑仔」事發生。昨日凌晨3時多,梁炳在社交網上載其額頭貼了白色紗布、躺在醫院病床的自拍照,原來前晚他相約友人在卡拉OK欣賞世界盃球賽,其間因為叉錯腳仆倒,額頭直撼枱角導致頭破血流,需即時到醫院求診。梁炳昨午已經出院,由於傷口太深,7厘米傷口足足縫了37針,難逃破相。

梁漢文向來是波牛,當然有留意四年一度的全球盛事世界盃。球賽開鑼半個月,16強已經踢了一半,戰況越來越激烈,梁炳早已講明本月中會飛去俄羅斯欣賞決賽賽事,不過,昨日凌晨他忽然在Instagram上載額頭受傷、躺在醫院病床的相片,原來他因為睇世界盃而受傷。

雖然受了傷,但病床上的梁炳仍然不忘更新社交網,貼相後還留言細說自己受傷的經過。他說:「突然心血來潮打畀兄弟問佢喺邊,佢咁啱喺卡拉OK,當時我的感覺直情係緣份到了,可以一齊睇波,點知意外就係意外,冇得解釋,竟然可以一邊唱住人哋想我唱嘅《一世一次戀愛》,個頭直接撞落枱角,流血不止。經過一大輪嘅討論,我決定聽朝做一個大手術,所以我之後會好靚仔good nite,大家不用擔心。」



■熱愛足球的梁漢文表示下周五會如期出發飛去俄羅斯睇世界盃決賽。資料圖片 ■熱愛足球的梁漢文表示下周五會如期出發飛去俄羅斯睇世界盃決賽。資料圖片
■梁漢文出院前拍片報平安,指着額頭紗布表示縫了37針,傷口長7厘米。互聯網圖片

■梁漢文出院前拍片報平安,指着額頭紗布表示縫了37針,傷口長7厘米。互聯網圖片

傷口深見骨

昨日早上,《蘋果》再聯絡仍然留醫的梁炳,他接受電話訪問時表示:「其實同寫嗰啲字一樣,出去睇波,到半場時,朋友想我唱首歌聽,唱咗幾句,原來前面有一級,咁就仆咗埋去,照咗腦冇乜事,但今朝要做手術。」問梁炳可感自己黑仔?他即講笑說:「呢啲叫做鴻運當頭至啱!」

進行手術後,梁炳昨午已經出院回家休息,他離開醫院時再拍片報平安。坐在病房沙發的他,看來精神不錯,而額頭位中間近髮線位置則貼了一塊白色大紗布。梁炳拍片再講解一次受傷原因,提到今次意外造成的傷口,他表示:「縫咗37針,長度7厘米,深度就係見骨。」



■受傷前幾日,梁漢文才相約譚詠麟(中)等踢波。互聯網圖片

■受傷前幾日,梁漢文才相約譚詠麟(中)等踢波。互聯網圖片
■梁漢文日前才在肇慶演出,大受歌迷歡迎。互聯網圖片

■梁漢文日前才在肇慶演出,大受歌迷歡迎。互聯網圖片
■梁漢文(右)最近和林敏驄(左)為ViuTV主持世界盃節目,每集請來不同嘉賓。資料圖片

■梁漢文(右)最近和林敏驄(左)為ViuTV主持世界盃節目,每集請來不同嘉賓。資料圖片

照飛睇決賽

據知,梁炳因為希望傷口埋口後「靚啲」,聽取醫院意見後,決定在7厘米長傷口縫上37針。聽來雖然相當恐怖,但梁炳心情似未受影響,拍片時還輕鬆笑謂:「要做嘅嘢都做晒㗎喇,𠵱家只係等埋單,同埋出去食嘢,因為都好肚餓。放心多謝大家關心。」

作為球迷,梁炳早已事先張揚會到俄羅斯欣賞決賽賽事,問梁炳會否因為受傷而改變行程?他表示一定沒有影響,下周五會如期起程,還笑言雖然剛剛出院,但相當精神,他笑謂:「我鬼打都冇咁精神,照舊頂頭槌都仲得,所以13號會照飛去俄羅斯!」

採訪:小米




鍾意就快D Share啦!