網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月20日 星期五

陳展鵬:【重要事講3次】怕醜陳展鵬想娶單文柔 __,展鵬,單文柔,陳展,陳展鵬,

睇嚟展鵬對呢段感情好有信心喎!向來低調戀事的藝人陳展鵬,去年激罕公開承認情歸女友單文柔,及後人前人後均恩愛無比,更首度承認有將女友「私有化」的計劃!對 ...


睇嚟展鵬對呢段感情好有信心喎!


向來低調戀事的藝人陳展鵬,去年激罕公開承認情歸女友單文柔,及後人前人後均恩愛無比,更首度承認有將女友「私有化」的計劃!對於近年是非纏身,他樂觀指是學習過程,做好自己最重要。

前年以大熱姿態奪「視帝」的陳展鵬,最近在熱播劇《天命》中挑戰奸角「世紀大貪官」和珅,他表示要跳出框框作多方面嘗試︰「如果想繼續行得更遠就要試多啲,今次呢個角色夠晒立體,節奏同張力都唔同,好Surprise有回響係話令觀眾睇完有興趣了解更多。」講到拍攝該劇頻頻受傷,他苦笑自嘲時運低︰「後生嘅時候就用條命去搵錢,到老嘅時候就唔希望用錢去搵番條命。」

「唔想拍完拖受傷」

不過,即使「老來」情況如何,愛情事業兩得意的他一直有佳人相伴,至去年公開與落選港姐單文柔的戀情,無論公私場合都經常「糖黐豆」孖住出席。他自認不是初出茅廬的「𡃁仔」,當中都有「失敗」過:「如果唔係就已經結婚生仔。」雖然眼見行內有好多「山盟海誓」的一對對,但之前對戀情有所保留是因為怕成生命中的「烙印」:「唔想之後有雜誌拎你張相出嚟,唔想打擾、影響人哋家庭。」

問到現時為愛打破「規則」,是否視單文柔為合適的另一半?他笑着說:「後生時覺得過程重要啲,但年紀慢慢大,希望係有個結果。」追問是否有結婚計劃?展鵬害羞地三次回答「梗係有啦」,又說:「都唔想拍完拖大家會受傷,如果唔係做男人就會覺得好失敗。」看來對戀情打下強心針!

「最緊要問心無愧」

除了戀情成焦點,他也一直是非纏身,展鵬表示雖感壓力,但同時指是學習過程:「最緊要問心無愧,慢慢學識點樣面對,但有時真係會犯錯,之後就要檢討,下次唔好再發生。」講到早前因租務糾紛而意外受傷的媽媽,他感激朋友和親人關心:「搵緊一個好嘅方法醫治,依家冇生命危險,慢慢康復中,呢段時間可以放假照顧佢,但接落嚟都準備再開戲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!