掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

吳千語:今年3月認分手 千語上年背林峯識富三代? __,林峯,吳千語,千語,

吳千語傳搭上富三代施伯雄(右一)。今年1月,藝人吳千語突然傳搭上富三代施伯雄,並指兩人早於2017年已經認識,當時女方曾否認緋聞。直至今年3月,消瘦不 ...


吳千語傳搭上富三代施伯雄(右一)。


今年1月,藝人吳千語突然傳搭上富三代施伯雄,並指兩人早於2017年已經認識,當時女方曾否認緋聞。直至今年3月,消瘦不少的林峯出席活動時正式宣布分訊,吳千語亦喺網上承認分手一事,兩人五年情玩完。近日,女方則再被翻炒同富三代施伯雄嘅緋聞。

林峯曾傳送豪宅結婚

林峯與年輕14歲嘅吳千語因合作電影《男人如衣服》而撻着,兩人於2013年爆出戀情後,林峯喺活動上大方認愛,仲發表「七愛宣言」:「我好愛好愛好愛好愛好愛好愛好愛BB。」拍拖五年嚟,佢哋一直愛得癡纏,不時出雙入對,又去旅行增進感情,仲有傳林峯曾送贈價值8千萬嘅豪宅予女方,一度傳出婚訊。

兩人近年感情反覆

不過,兩人於2016年傳感情變淡,當時有指男方家人唔接受千語,因而分手收場。後來兩人疑復合後繼續愛得高調,上年9月林峯被拍得駕車陪女方睇醫生,可惜未幾又傳情變,當時雙方出席活動時,亦罕有地避談對方。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!