掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

40歲汪琳誕「大眼仔」 6歲家姐幫手改英文名 __,汪琳,

■汪琳為老公張效弦誕下一子,升任家姐的Kesha也非常肉緊弟弟。
■汪琳為老公張效弦誕下一子,升任家姐的Kesha也非常肉緊弟弟。圈中喜事浪接浪,除陳凱琳盛傳已陀B,所以趕住嫁人外,現年40歲的汪琳日前再添一子。汪琳 ...


圈中喜事浪接浪,除陳凱琳盛傳已陀B,所以趕住嫁人外,現年40歲的汪琳日前再添一子。汪琳與圈外商人老公張忠弦育有6歲女兒Kesha,去年懷有第二胎,BB仔日前終於出世,囝囝重6.8磅,眼仔睩睩,似足媽咪。汪琳接受本報訪問時顯得開心:「大家都開心,終於幫家姐有個細佬。但老公地位越來越低,要顧住小朋友先。」

汪琳提到囡囡做家姐冇呷醋,更幫弟弟改英文名Lewie:「家姐覺得細佬好可愛,點解手仔腳仔咁細,BB要抽血,佢又問點解咁細個腳仔要貼膠布,咁咪好痛,好肉緊,好錫細佬。」此外,汪琳透露會努力餵人奶。

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!