掃呢頁CODE去手機

2018年7月5日 星期四

董敏莉宣佈懷孕4個月 12月榮升做靚媽 __,董敏莉,敏莉,

■看董敏莉手上粉紅BB衫,似乎今胎係女噃。
■看董敏莉手上粉紅BB衫,似乎今胎係女噃。董敏莉(Monie)昨日在社交平台宣佈自己有「第三者」,原來第三者是她與律師老公莊耀金的愛情結晶品,她透露已 ...


董敏莉(Monie)昨日在社交平台宣佈自己有「第三者」,原來第三者是她與律師老公莊耀金的愛情結晶品,她透露已懷孕4個月,預產期為12月。雖然沒有公開BB性別,不過相片中,她拿着粉紅色BB衫拍照,似乎生女機會大。Monie說:「無論小王子定小公主,我哋都開心,所以會幫佢改個男女通用的中文名。」

談到陀B,她大嗌辛苦︰「初期孕吐幾嚴重,嘔心、頭暈、胃脹,令到我冇晒心機,唔想沖涼唔想洗頭。每日食完就嘔,嘔完就瞓!匿埋屋企冇見人,𠵱家都冇胃口。」Monie又自爆首次產檢時發現有子宮肌瘤:「好在醫生話個瘤暫時冇影響BB,不過要定期檢查,以防萬一。」

撰文:祖李




鍾意就快D Share啦!