網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月18日 星期三

【巾幗英紅4】談惠天賜猝死內情 紅姐:每次返北京都唔舒服 __,惠天賜,

影后惠英紅和亡兄惠天賜同屬武打明星,80年代紅極一時,惠天賜家中排行第四,暱稱小四,父母自幼送他去學京劇,所以他10餘歲就加入影壇,曾參演電影《圓月彎 ...


影后惠英紅和亡兄惠天賜同屬武打明星,80年代紅極一時,惠天賜家中排行第四,暱稱小四,父母自幼送他去學京劇,所以他10餘歲就加入影壇,曾參演電影《圓月彎刀》、《英雄無淚》、《倚天屠龍記大結局》等,99年更憑電影《一代梟雄曹操》獲得第三十六屆金馬獎最佳動作指導獎提名。

惠天賜在80年代轉往拍電視,星運平平,及至中年事業走下坡,並轉營開酒吧,惠天賜身形隨之發福。紅姐早年情緒病康復後,她在04、05年復出,做事循序漸進的她病後裝備自己,事業得再創高峯,09年憑電影《心魔》就摘下第46屆金馬獎最佳女配角,之後頻頻拎獎。惠天賜看到妹妹成績不俗,他於12年時突然戲癮大發,於內地接下片約,心急減肥下用錯方法,同年北京猝死,終年55歲,紅姐獲悉哥哥噩耗,馬上飛北京處理其後事。惠天賜離世5年多,紅姐今集悼亡兄。

「我完全接受人係會走嘅,人走我唔覺得有問題,但大家平等,佢嘅理由,我好唔舒服,我上幾日先去北京訪問,我喺北京就唔舒服。」

「佢演藝事業唔順利嗰幾年,去咗開酒吧,因為要睇場陪客,成日要飲酒,佢偶然打電話嚟,我見佢腫就叫佢唔好飲咁多酒,佢話有客嚟搵佢飲。佢婚姻唔係幾好,我哋多咗嘢講,後來佢見我慢慢好,佢又想出番嚟拍嘢,佢喺北京簽咗經理人。我出番嚟時,我係ready晒,做好心理準備,我之前學好多嘢,有做運動令自己好fresh,我認為唔裝備好,永遠唔會有機會。」

「佢最肥時190幾磅,一個月減40幾磅,我知道都好驚,我即刻message佢,又同佢講電話,我提佢咁減法有危機,唔可以求其食兩條芹菜,一隻香蕉,一個蘋果,跟住又去做幾個鐘頭運動,我話一定要睇營養師。佢兩個月就出事,身體虛耗晒,突然所有器官受損,所以坐喺度安詳瞓着咗,就走咗,佢走得安詳係最大福氣,但源自佢想再戰江湖。有時人真係要天時地利人和配合,我比較好運,好多天時地利人和配合,剛有部戲,我就順理成章走番出嚟。」

「記得當年哥哥學完京劇返嚟,佢返嚟屋企住都唔適應,住咗幾個月就搬走,佢去咗做龍虎舞師,當年我喺夜總會跳舞,跟住入行做主角,大家唔係咁close。哥哥猝死,媽咪狀況都唔好,所以到佢走都唔知哥哥死咗,哥哥早年去咗北京好多年,有時一年先返嚟一或兩次。」

「哥哥姐姐自幼離家學戲,八兄弟姊妹唔係一齊成長,細個大家十幾年冇見,過年過節又唔係一定一齊過,有幾個家姐個樣仲幾模糊,及至呢十多年接觸多先成日見,關係好。好朋友都唔需要日日見,大家各自生活,唔代表感情淡,屋企人都一樣,o依家個個結晒婚,得我同阿妹未結,我哋一齊住。以前媽咪在生,我過年一定逐個打電話,硬性叫晒返嚟陪佢,今年就冇,我啲姊姊都有孫,我畀番佢同自己一家團聚。」

「近年見多咗,我係有(凝聚力)㗎,佢哋有尊重我,亦有驚我,我係唔鍾意講美麗說話,當然人與人之間吹水亂講有,成日叫佢哋有錢快買樓。我會一針見血,個個見我會雞飛狗走,寧願約妹妹都唔約我,佢哋又怕同我出街,我冇化妝要戴口罩,鬼鬼祟祟。」

撰文:比華利

攝影:林德雄

攝錄:葉君海

髮型:James Lee@HAiR

化妝:littlewhite

場地:金公館




鍾意就快D Share啦!