網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月8日 星期日

【唔做流行經典50強】湯寶如轉攻甜品師 整蛋糕出戰參賽 __,湯寶如,

新一輯嘅流行經典50強,唔見咗湯寶如,原來佢花時間鑽研甜品同蛋糕。近日仲參加一個焙烘嘉年華攪嘅蛋糕選拔比賽,贏咗可以出戰米蘭。為咗呢個比賽,佢秘密練兵 ...




新一輯嘅流行經典50強,唔見咗湯寶如,原來佢花時間鑽研甜品同蛋糕。近日仲參加一個焙烘嘉年華攪嘅蛋糕選拔比賽,贏咗可以出戰米蘭。

為咗呢個比賽,佢秘密練兵幾個月,本身畫畫叻嘅湯記,鍾意做歐陸款式,好精緻嘅蛋糕。日前佢參加嘅蛋糕比賽喺會展舉行,主題係香港文化同傳統,佢以廟宇為作品題材,做出榛子味嘅蛋糕。因大會要求嘅主題唔係佢擅長嘅款式,最後雖然落敗,但有評判讚湯記個蛋糕係幾個作品中,最好食嘅一個。

湯記第一次參賽雖然落敗,但佢話純為取經,再接再厲,亦多得佢老公鼓勵多啲參加比賽,睇下人哋嘅作品,先可以推動自己進步。「用咗兩星期時間,但其實時間唔夠。要一報名就著手整,要用三個月時間籌備。

今次係我第一次參賽,仲要係一個選拔賽,自己抱住心態就係大膽,無論幾唔靚都好,純粹係一個經驗,盡咗自己力就算,贏輸對我而言只吸取經驗,至在參予項目。」



鍾意就快D Share啦!