網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月30日 星期一

【朝偉老婆素顏好勇】57歲景黛音仍然白滑 幸福少奶有老公服侍(足本版) __,景黛音,梁朝偉,朝偉,

認唔認得佢呀?跟34年前,在《鹿鼎記》飾演梁朝偉老婆「建寧公主」時相比,零妝素顏、9月便57歲的景黛音,其實已經keep得唔錯。自從嫁了給演唱會教父楊 ...




認唔認得佢呀?

跟34年前,在《鹿鼎記》飾演梁朝偉老婆「建寧公主」時相比,零妝素顏、9月便57歲的景黛音,其實已經keep得唔錯。

自從嫁了給演唱會教父楊健恩,景黛音退出幕前,做幸福少奶,現在女兒大約18歲。咁多年嚟,佢都冇乜變樣,仍然白滑,最近剪短咗頭髮,感覺更加清爽。

重點是有個好老公,老公去買外賣,景黛音就去行街,認真好服侍。平日楊健恩亦做司機接妻女,兩母女仲好習慣咁坐後座,分分鐘以為楊健恩係司機呀!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!