掃呢頁CODE去手機

2018年7月18日 星期三

姜皓文:有私人泳池!姜皓文馬國豪買5千呎大屋 __,姜皓文,

姜皓文趁工作空檔與家人去咗馬來西亞收樓兼視察新居環境。藝人姜皓文(黑仔)今年初在馬來西亞豪花千萬購入五千呎物業,近日趁工作空檔,與家人飛過去馬來西亞收 ...


姜皓文趁工作空檔與家人去咗馬來西亞收樓兼視察新居環境。


藝人姜皓文(黑仔)今年初在馬來西亞豪花千萬購入五千呎物業,近日趁工作空檔,與家人飛過去馬來西亞收樓兼視察新居環境。新屋環境非常優美,更有私人泳池。黑仔感慨地說:「一磚一瓦都係努力工作嘅成果,一切都得來不易!最要多謝嘅人一定係老婆,由按揭、搞裝修,大大小小事都由佢打理,依家佢仲負責室內設計、揀傢私,經常要馬來西亞、香港兩邊飛,好彩有佢!」

他透露今次旅程每天都忙着新居的事,沒時間遊山玩水,不過,因為阿妹和檳城的親戚生日,難得一大班人聚在一起,都有慶祝生日,成家人坐小火車上榴槤山吃榴槤,非常熱鬧,他還發現,原來自己在馬來西亞人氣不錯:「原來檳城好多人都有睇香港電影,佢哋好熱情,試過問完路之後,車埋我哋去目的地!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!