網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月8日 星期日

【64歲性感找數】謝雪心fit爆水著look曝光 心姐:後悔當年冇去選港姐(足本版) __,心姐,港姐,謝雪心,

深宮計大收,內地點擊已經破30億,太子馬浚偉、宮女黃心穎、「何離」蕭正楠即刻找數。依家連64歲嘅「章尚宮」心姐,都做找數女漢子。佢呢個找數水著look ...




深宮計大收,內地點擊已經破30億,太子馬浚偉、宮女黃心穎、「何離」蕭正楠即刻找數。依家連64歲嘅「章尚宮」心姐,都做找數女漢子。佢呢個找數水著look,簡直將深宮計尾聲推向高潮。

唔找唔知身材好,過六張嘅嘅心姐,副「計」竟然越老越火辣,繼續應大則大,應幼則幼,力壓班四司。不過喺劇入面,佢卻禾稈冚珍珠,佢就咁講:「我最記得監製小青姐講,佢哋個個都咁,她就話:『心姐,不如咁樣好唔好?』即係唔好太低,呢啲當然留番俾四司」

Keep住副好body,唔係單靠食天賦老本,用咗廿年時間苦心經營。心姐Keep住做gym二十年咁耐,佢話為咗唔要有鬼祟肉同胃腩,寧願辛苦吃力,keep住恆心狂操。

老來一樣索,心姐後悔年輕時,無膽參選港姐。「嗰時有唔少朋友叫我去選港姐,當時我只是廿一歲左右嘅年紀,但我覺得自己唔掂,成日嫌自己雙腿太幼,加埋知道要著泳衣,就更加唔得,我覺得對腳太幼唔好睇,呢個就係我唔肯去選嘅理由,點知依家個個都讚我對腳夠幼。

如果回帶返轉頭,我就唔會咁傻,不會顧慮咁多,選咗先算。其實無論點樣,都應該俾自己多啲正能量同信心,點都試下又何妨,年輕人應該要有呢種衝勁,唔好樣樣事先話唔得,盡力去做咪得囉!」

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!