網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月1日 星期日

【宣佈訂婚】拍拖8年男友求婚成功 31歲Robynn踏入人生新階段 __,Robynn,葉晴晴,葉劍英孫女,

Robynn宣佈同拍拖八年男友訂婚(ig圖片)
二人女子組合Robynn&Kendy嘅Robynn(葉晴晴),今日喺instagram宣佈訂婚喜訊。恭喜晒!31歲Robynn,祖父係中共元帥葉劍英, ...


二人女子組合Robynn & Kendy嘅Robynn(葉晴晴),今日喺instagram宣佈訂婚喜訊。恭喜晒!

31歲Robynn,祖父係中共元帥葉劍英,伯父葉選平曾任廣東省省長,家族顯赫,而未婚夫Jonathan,係生意人,家底亦好豐厚。

Robynn喺ig貼咗張同未婚夫攬腰嘅甜蜜合照,留言:「多謝你由出道前到現在一直在我身邊,多謝你在我人生中最崩潰的時刻用你最大的力氣把我由黑洞拉出來。多謝你這八年無論甚麼風雨都陪着我渡過。多謝你,無論我有多麼的不完美,多麼的失暈,多麼的不自信,你都看到最美麗最堅強的我。多謝你在我的音樂路上一直這麼支持我,默默地當我的頭號粉絲。多謝你每天給我的歡樂,在我太累在沙發上睡著時幫我蓋被子。多謝你鼓勵我去跑我人生第一個10K,而跟著我當年的龜速一直在我身邊跑,甚至我第一次半馬,也還是一直在我身邊跑。 多謝你讓我認識神對我的愛有多大。多謝你,一直等待著我。多謝你選擇了在我最自豪的演唱會後,用最私人最簡單最真實的方式,跪在我面前。」

文中,Robynn用咗10個「多謝」,感激Jonathan喺呢八年嚟對佢嘅愛,最後佢再用英文留言:「You are truly the love of my life, and the rock of my life. I am so excited to move into the next chapter of life with you. I truly am the luckiest。#8years #630 #engaged」

Robynn則簡單回覆訂婚喜訊:「我們即將踏入人生新的階段,多謝大家祝福。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Robynn宣佈同拍拖八年男友訂婚(ig圖片) 跨越七年之癢,甜蜜合照 跨越七年之癢,甜蜜合照
Robynn & Kendy出道六年(資料圖片)

Robynn & Kendy出道六年(資料圖片)
Robyn片都有喺fb宣佈喜訊

Robyn片都有喺fb宣佈喜訊

鍾意就快D Share啦!