掃呢頁CODE去手機

2018年7月11日 星期三

陳倩揚:等埋爸爸先出世!陳倩揚順產誕8磅千金 __,倩揚,陳倩揚,

陳倩揚囡囡好足磅!已育有兩位兒子的前香港小姐陳倩揚,34的她於今日(7月11日)誕下8磅千金,母女平安。陳倩揚雖已是兩子之母,到今次第三次懷孕,仍難免 ...


陳倩揚囡囡好足磅!


已育有兩位兒子的前香港小姐陳倩揚,34的她於今日(7月11日) 誕下8磅千金,母女平安。

陳倩揚雖已是兩子之母,到今次第三次懷孕,仍難免有點緊張。因為醫生早已表示今次倩揚懷胎非常足磅,七月頭已經隨時生得,但早幾日丈夫要與大兒子往日本參加交流活動,她只好邀請母親到家中相伴,亦拜託經理人隨時留意電話,一有任何作動情況,可能要立刻支援。同時,倩揚也不斷叫腹中小女兒等爸爸星期一晚回來之後才出生。果然這位「前世情人」非常聽話,真的等爸爸回來,還待爸爸休息一晚才出生,有老公的陪伴及打氣,過程非常安心和順利。

今次倩揚同樣選擇順產,雖然有兩次經驗,但再次面對十級痛嘅挑戰,幸好今次陣痛連生產時間不算太長,加上醫護團隊非常有能量嘅鼓勵,老公喺身邊嘅支持同協助,順利誕下女兒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!