掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

老公趕及返港陪產 陳倩揚誕8磅B女 __,倩揚,陳倩揚,

■陳倩揚在老公陪伴下,順利誕下8磅重的小公主。
■陳倩揚在老公陪伴下,順利誕下8磅重的小公主。繼張新悅公佈再生女,昨日前港姐陳倩揚亦誕下8磅重的千金。已是兩子之母的倩揚說:「前晚食飽飽後有作動感覺, ...


繼張新悅公佈再生女,昨日前港姐陳倩揚亦誕下8磅重的千金。已是兩子之母的倩揚說:「前晚食飽飽後有作動感覺,嗱嗱聲去沖涼洗頭,當時係小朋友講故事瞓覺時間,忍住痛,等佢哋瞓咗先去醫院。細佬好黐身,都𠱁佢乖乖瞓覺,第日爹哋帶佢嚟探妹妹。」

雖然今次已經是倩揚第三次順產,但倩揚說︰「嗰種痛真係唔識形容,好似痛過上兩次,過程唔係太長,去到醫院已經開咗兩度,跟住四度、八度,真係有一刻痛到想暈,好快就可以生。」當女兒出世一刻,倩揚都好感動︰「見到妹妹時,有好感動嘅感覺,醫生將妹妹放上我心口時,佢嘅暖笠笠同埋重量,覺得好實在。」

採訪:唐琛悠




鍾意就快D Share啦!