掃呢頁CODE去手機

2018年7月1日 星期日

【小小王子出世】葉翠翠誕9磅細仔 再入產房緊張顫抖 __,翠翠,葉翠翠,

現年36歲的葉翠翠,15年嫁拍拖十個月、建築公司副董事周曉東(Raymond)成為幸福人妻。去年4月,翠翠一索得男,為老公誕下7磅半「小王子」周津羲( ...


現年36歲的葉翠翠,15年嫁拍拖十個月、建築公司副董事周曉東(Raymond)成為幸福人妻。

去年4月,翠翠一索得男,為老公誕下7磅半「小王子」周津羲(Jake),今年1月再度宣佈有喜,預產期在六月。

今晚9點半,翠翠喺社交網貼咗幾張一家四口嘅相,宣佈「小小王子」已經出世,重9磅。

翠翠留言:「感謝大家的愛護,小小王子來到我們的家庭了!9磅,非常健康!生產過程順利,聽到小小王子的嘩嘩哭聲真的好感動。入到產房非常緊張,一直抖震,好緊張,一心想住小王子和小小王子,時間好快便過去。現在可以好好休息了。」

《蘋果》聯絡啱啱生完嘅翠翠,問佢再生囝囝係咪好開心?佢話:「好開心呀,無諗到BB有9磅重,有帶埋小王子去醫院,一做完手術上到房就見到佢喇!」

今次都係開刀生嘅翠翠話,今次生B過程好緊張,佢話:「醫生都好好,叫我唔駛咁緊張,老公都有喺身邊陪住我。今次緊張過第一胎,因為第一胎早咗出世,都嚟唔切緊張,又唔知會發生乜事,今次就知道晒發生乜事,所以會緊張,同埋易忟憎啲。」

哥哥見到細佬有乜反應?佢話:「佢見到小小王子喊,佢又喊,佢應唔知做乜。之前無同佢講,因為佢應未明白。」

會唔會再追囡囡?翠翠話真係未諗,因為湊一個陀一個都辛苦,如湊住兩個應頂唔順。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



翠翠生產過程順利。 翠翠生產過程順利。
小小王子重9磅。

小小王子重9磅。
爸爸帶埋阿哥去探細佬。

爸爸帶埋阿哥去探細佬。
小王子Jake上年4月出世,咁快就有細佬。

小王子Jake上年4月出世,咁快就有細佬。
翠翠話入到產房非常緊張。

翠翠話入到產房非常緊張。

鍾意就快D Share啦!