掃呢頁CODE去手機

2018年7月2日 星期一

吳啟華:投資960萬買樓花 吳啟華自認擔心爛尾 __,吳啟華,

吳啟華話依家要求神拜佛,希望個盤唔好爛尾或者有人走佬呀。近年不少人喜歡投資大灣區地產,有指藝人吳啟華早前亦掃了多個單位,記者就此事向他求證,他謂:「係 ...


吳啟華話依家要求神拜佛,希望個盤唔好爛尾或者有人走佬呀。


近年不少人喜歡投資大灣區地產,有指藝人吳啟華早前亦掃了多個單位,記者就此事向他求證,他謂:「係,買咗樓花。(恭喜晒喎!)恭咩喜,都擔心會唔會爛尾㗎,呢啲投資呢,老人家都要做吓,如果唔係啲錢好快使晒!」問總共掃了幾多個單位,他指不是全數是他的:「無幾多個,我啲屋企人、姨媽、姑姐咁都有買,話全部係我買,但其實唔係,大約買咗五、六間左右,百六萬一間(約共960萬)。(幾時收樓?)應該係2020年初,發展商都幾好,我哋依家等於畀錢佢哋起樓。」

對於有指大灣區地產有升值潛力,他十分認同:「係呀,有高鐵,發展得好犀利,依家我哋買嘅係叫政府限價盤,政府限咗唔能夠高過幾多錢,同埋三至五年之內唔能夠轉讓,到可以賣嘅時候,我會再睇吓點(指放盤定繼續持有),好多嘢好難講,但地產最穩陣,是但喺內地買層樓擺幾年都會升,有時仲會升到一個開。」不過,投資樓花當然有一定風險,他也笑言:「依家都求神拜佛,希望個盤唔好爛尾或者有人走佬,準時交樓,呢啲嘢真係好難講,以前買樓都唔係未試過爛尾嘅情況,我都瀨過一次嘢㗎喇!」

提到早年曾遇「爛尾」事件,啟華回憶說:「好耐之前,都十幾年前,當時內地公司搵我哋拍戲,拍完戲又話公司有搞商場舖,叫我哋可以內部認購平畀我哋,我咪將啲片酬拎去買舖,點知最後就爛咗尾走咗佬,間公司冇咗咩都冇晒。(損失幾多?)當年二十幾萬左右。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!