掃呢頁CODE去手機

2018年7月16日 星期一

撈無綫霉足9年 港視沉船窮到癲陸駿光茄喱啡追夢 __,無綫,港視,陸駿光,

■陸駿光在娛圈浮浮沉沉多年,曾遇上無數失意日子,現終能在ViuTV劇中再度擔正。
■陸駿光在娛圈浮浮沉沉多年,曾遇上無數失意日子,現終能在ViuTV劇中再度擔正。【《蘋果》專訪】認識陸駿光,始於「港版半澤直樹」。港視不獲發牌,不僅打 ...


【《蘋果》專訪】

認識陸駿光,始於「港版半澤直樹」。港視不獲發牌,不僅打爛演藝界數百人飯碗,更瞬間打沉了陸駿光的男一夢。視演藝為終身事業的陸駿光,在無綫做了9年路人甲,月薪僅數千;12年過檔港視,幾套劇在手,豈料埋門一腳中空寶。演藝路難行,陸駿光試過經濟拮据、情緒崩潰,幸得太太背後支持,近日在ViuTV劇集《Plan B》再做男主角,終於守得雲開。

於演藝就讀的陸駿光,肆業後投考無綫藝員訓練班,由低做起。02年開始拍劇,在《皆大歡喜》中做侍衞,一做就9年,至離巢時,依然是行行企企、連對白都不多的角色,莫說過不了戲癮,連基本生活都成問題,做到心灰意冷。他說︰「喺無綫嘅日子,人工得幾千蚊,捱到離巢都係加咗千幾蚊,一萬都唔到,平時生活好慳,基本上冇娛樂,只係約中學同學打籃球消遣,連衫都唔敢買多件。嗰陣好驚收到請帖,人情公價都800蚊,惟有扮返工唔去,人哋以為你做明星好風光,其實有苦自己知。公司只會照顧啲一、二線演員,我哋呢啲唔會有人睬你。」



■陸駿光在13年的集會上,飾演「港版半澤直樹」,嘲諷政府無能。資料圖片 ■陸駿光在13年的集會上,飾演「港版半澤直樹」,嘲諷政府無能。資料圖片
■陸駿光在無綫長達9年,但發揮空間甚少,只能演出主角背後的路人甲。劇照

■陸駿光在無綫長達9年,但發揮空間甚少,只能演出主角背後的路人甲。劇照
■陸駿光與太太Sherraina在15年結婚,他非常感激對方一直以來的支持。資料圖片

■陸駿光與太太Sherraina在15年結婚,他非常感激對方一直以來的支持。資料圖片

等了又等

捱過9年在無綫的苦日子,陸駿光12年離巢無綫,轉投港視,《選戰》、《導火新聞線》等大熱劇都有份出演,可惜港視在13年「不獲發牌」,令他男一夢碎。在當年的反對政府不發牌予港視集會中,陸駿光飾演「港版半澤直樹」諷刺時任行政長官梁振英及行會成員黑箱作業,大快人心。他當時鬱鬱不平,怒吼一句︰「你打沉我,即是打沉所有人的夢想。」令他人氣飆升,可惜無以為繼。

離開港視的5年間,陸駿光迎娶女友Sherraina過門,當時收入不穩定,兩人連擺酒都要慳,為了建立小家庭,拍拖都甚少外出,大部份日子每天慳使數十元。陸駿光在婚後試過連續幾個月冇工開,情緒如過山車,猶幸太太成為他的情緒醫生,與他風雨同路。他感恩自己能遇到生命中的天使︰「佢係我陽光,係佢叫我不要放棄。拍《東方華爾街》前,我差唔多四個月冇工開。初期我擔心、情緒化時,佢就安慰我︰『使乜擔心吖,遲啲你就有㗎啦。』」



太太支持

陸駿光坦言情緒問題越來越嚴重:「去到後期,我開始癲,小小事就同佢嗌交,大家情緒都激動。試過有次鬧交,我大力閂埋道門就衝落街,當時係凌晨1點。嗰時我住喺大美督,一個人走咗上堤壩,點知上到去淆底,咪死死哋氣返屋企,但又唔見咗老婆,原來佢落咗街搵我。佢就係咁好,無論我情緒幾差,佢都咁support我。冇咗佢,我都唔會咁堅持!」

採訪︰祖李

攝影:周樂恒、郭賢興

場地提供︰hmv kafé

形象︰Cedric Lau




鍾意就快D Share啦!