掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

董敏莉:董敏莉宣布佗B四個月 害喜反應大冇晒心機 __,董敏莉,敏莉,

恭喜!恭喜!藝人董敏莉(Monie)於社交平台報喜,宣布造人成功懷孕四個多月。Monie於網上笑稱「婚姻出現了第三者」,令好友擔心是否婚姻出問題,幸而 ...


恭喜!恭喜!


藝人董敏莉(Monie)於社交平台報喜,宣布造人成功懷孕四個多月。Monie於網上笑稱「婚姻出現了第三者」,令好友擔心是否婚姻出問題,幸而「第三者」是指她和老公的愛情結晶品。董敏莉坦言「佗B」初期感辛苦:「孕吐反應都幾嚴重,嘔心、頭暈、胃脹,樣樣齊,搞到無晒心機,匿埋喺屋企幾個月,幾乎無見親戚朋友。依家都係無乜胃口,同埋成日口淡、口苦。」

照超聲波發現子宮肌瘤

董敏莉現懷孕四個多月,她笑指為「佗B」幾個月沒護膚,只用清水保養自己:「有時無心機到連涼都唔想沖,頭髮都唔洗。每日食完嘢就嘔,嘔完就瞓,都幾辛苦㗎!」Monie亦透露首次產檢照超聲波時,發現子宮長了頗大的子宮肌瘤:「起初好擔心個肌瘤會影響BB,幸好經醫生檢驗,肌瘤位置暫時沒有影響BB生長,不過都要定期檢查,以防萬一。」

董敏莉在社交平台上載了超聲波相片,她拒絕透露BB性別:「無論係小王子定小公主,我哋都同樣開心,所以我同老公都想幫佢改個男女通用的中文名。每次睇呢張超聲波相都覺得佢好似粒小櫻桃、好可愛,仲見到佢伸隻腳仔出嚟。」

董敏莉笑言老公似賭神不愛上鏡,所以家庭照中多數只有側面,她笑言現時除了電台工作之外,暫時專心養胎:「我會試下播法文兒歌畀佢聽,同佢講吓生活趣事,最緊要就係BB健康同開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!