掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

高海寧:高海寧預告同黃致豪有激情戲:之後有B! __,高海寧,

高Ling大戰黃致豪,認真惹人遐想!無綫劇集《BB來了》演員高海寧(高Ling)、姚嘉妮、盧宛茵等與幕後工作人員在將軍澳飯敍兼睇劇。最近劇情講到高Li ...


高Ling大戰黃致豪,認真惹人遐想!


無綫劇集《BB來了》演員高海寧(高Ling)、姚嘉妮、盧宛茵等與幕後工作人員在將軍澳飯敍兼睇劇。最近劇情講到高Ling與黃致豪(前名黃長興)的感情進入白熱化階段,高Ling預告兩人隨後有激情戲,她笑說:「之前有兩場幾激嘅戲,但都係人哋幻想嘅情節,嚟緊終於到我同佢喇,今次唔係係幻想,我哋激情之後咪講我哋有咗BB囉!哈哈。」

另外,高Ling今日放假忙過不停,她透露去整指甲、剪頭髮、睇牙醫時,發覺不少人也在談論《BB來了》,令她大感開心!不過,她因最近忙於拍攝另一劇集《C9特工》,難以借好勢頭搵真銀,她笑說:「我都好希望度到期出去,但真係冇時間,遲啲一次過賺番啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!