網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月9日 星期一

【動畫】大肚李蘊陀男B 腹中胎兒臍帶繞頸 __,李蘊,

■李蘊昨日在Ig回覆網民,表示腹中胎兒同樣臍帶繞頸。
■李蘊昨日在Ig回覆網民,表示腹中胎兒同樣臍帶繞頸。26歲人妻李蘊下月尾臨盆,即將跟大女湊成一個「好」字。李蘊昨於Ig表示今次沒有像第一胎時緊張,有大 ...


26歲人妻李蘊下月尾臨盆,即將跟大女湊成一個「好」字。李蘊昨於Ig表示今次沒有像第一胎時緊張,有大肚網民留言:「我現在也是第一胎完全冇戒口,不過寶寶的臍帶繞頸了,有點擔心!」李蘊即回覆安慰:「我肚子的寶寶也繞頸一圈,沒事的,不用擔心,留意胎動就可以。」

《蘋果》致電向李蘊了解,問到BB現時情況?李蘊淡定說:「我𠵱家肚入面BB,之前都係繞咗一個圈,但之後自己解番出嚟。前幾日去睇醫生,佢又繞咗一個圈,不過醫生話係鬆嘅,要順產都係冇問題,但要留意胎動,BB每日郁動次數就冇問題,所以唔會特別擔心。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!