網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月14日 星期六

張名雅:真.BB來了!30歲張名雅宣布佗第二胎 __,張名雅,

恭喜晒!30歲藝人張名雅出席無綫劇集《BB來了》宣傳活動,宣布懷上第二胎,目前已懷孕四個月,兩年抱兩,相當幸福,手腳纖幼的她未見凸肚,名雅的老公Joe ...


恭喜晒!


30歲藝人張名雅出席無綫劇集《BB來了》宣傳活動,宣布懷上第二胎,目前已懷孕四個月,兩年抱兩,相當幸福,手腳纖幼的她未見凸肚,名雅的老公Joe亦有前來支持。

她直言今次是意外懷孕,她說:「其實我都好鍾意小朋友,依家仔仔一歲三個月,都有諗住生多個,但係冇諗住咁快,知道有BB之後好開心,係天賜嘅禮物,嚟緊12月就生,同仔仔年紀相近!」

被問到可會影響工作?她表示還好,目前未有劇在身,加上家人、傭人都有幫忙,自己取得平衡。至於可有特別不適,她表示初初懷孕時會作嘔作悶,冇胃口,目前小食多餐。談到她身形沒有太大改變,她說:「做產檢醫生都話我冇重過,但係BB正常,今次去磅重就有重咗(老公唔放心過嚟睇住你?)唔係,因為落雨,咁佢車我過嚟,有陣時佢都會陪我開工!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!