掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

王祖藍:對BB有恐懼?王祖藍當正大肚李亞男係女王 __,祖藍,李亞男,王祖藍,

為咗陪住李亞男,王祖藍話會盡量減少內地工作。王祖藍為陳志雲演嘢會擔任嘉賓,講到太太李亞男有了BB,問他可會請假陪太太安胎?他表示:「呢段時間會拍部香港 ...


為咗陪住李亞男,王祖藍話會盡量減少內地工作。


王祖藍為陳志雲演嘢會擔任嘉賓,講到太太李亞男有了BB,問他可會請假陪太太安胎?他表示:「呢段時間會拍部香港電影,內地工作少啲,盡量留喺香港工作多啲。」問到預產期係幾時?他表示:「年尾年頭咁上下啦。(性別保密?)等佢講,依家所有嘢睇佢頭,幾時公布、影咩相、裝修都係睇佢頭,佢大晒。」

唔敢望超聲波

問即將升為人父的他心情可會緊張?他表示:「我以為自己唔緊張,但原來唔係,如超聲波我唔夠膽望,原來呢個生物就係我嘅BB,都驚到時入產房我都要畀人救。(預備到時入產房?)我盡量努力呢段時間克服我嘅恐懼。」問到BB可是手長腳長?他謂現時還未見到。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!