掃呢頁CODE去手機

2018年7月1日 星期日

郭富城:【BB有樣】郭富城返方媛老家補擺酒勁High __,方媛,郭富城,

好Hyper咁!天王郭富城(城城)結婚同榮升爸爸後,每次提起老婆同個女都冧滋滋,同以往對私事絕口不提嘅態度嚟一個180度大轉變。日前網上流傳一批城城返 ...


好Hyper咁!


天王郭富城(城城)結婚同榮升爸爸後,每次提起老婆同個女都冧滋滋,同以往對私事絕口不提嘅態度嚟一個180度大轉變。

日前網上流傳一批城城返內地擺酒嘅相,相中見城城滿場飛,而老婆方媛就做佢背後嘅女人。城城周圍見人就敬酒,見到賓客舉機影相仲笑晒口擺Pose,一啲天王架子都冇,仲表現得好興奮!其中一張相仲見到城城由老婆傍住抱BB,賓客都上前圍觀,父愛滲晒出嚟呀!

不過就未知今次城城係為囡囡Chant補擺滿月酒定係補擺結婚酒,淨係見社交網嘅地標係內地嘅蕪湖市,即係城嫂方媛嘅家鄉。唔少粉絲見到係真●城城仲出Post呼朋引友前去集郵,天王魅力可見一斑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!