網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月6日 星期五

【吳忠義新婚】Beth全數接收司馬燕遺物?表妹陳麗文﹕有啲酸溜溜 __,吳忠義,司馬燕,

有傳Beth全數接收司馬燕嘅名貴首飾、手袋、服裝,表妹陳麗文(右一)直言有點酸溜溜。(ig圖片/資料圖片)
司馬燕離世3年,其夫吳忠義昨日與新歡Beth喺峇里結婚,與表姐司馬燕感情要好嘅陳麗文(Polly)表示從朋友口中得知Togi再婚,並送上祝福謂﹕「非常 ...


司馬燕離世3年,其夫吳忠義昨日與新歡Beth喺峇里結婚,與表姐司馬燕感情要好嘅陳麗文(Polly)表示從朋友口中得知Togi再婚,並送上祝福謂﹕「非常祝福佢,不過佢冇請我囉,唔緊要啦,最緊要佢開心,反正佢請我都未必會出席。」

一直有傳Beth全數接收Togi亡妻司馬燕嘅名貴首飾、手袋、服裝等,Polly今日以短訊回覆《蘋果》話:「本來我都將件事丟淡咗,突然有他的喜訊,祝福他之餘,又會諗起表姐,都會眼紅紅,有啲酸溜溜。知道朋友口中她用我表姐的遺物,雖然不是我的財產,但我也酸溜溜。」

今年初,Togi仍有好情深喺ig貼上亡妻司馬燕遺照,悼念對方說﹕「3 years have gone so fast. #boys became #men . #singapore instead of #hk . #yoursmile from #abovetheclouds and #life is #fine .」Togi現任太太Beth亦有留言送上鮮花圖案。

精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

有傳Beth全數接收司馬燕嘅名貴首飾、手袋、服裝,表妹陳麗文(右一)直言有點酸溜溜。(ig圖片/資料圖片) 吳忠義今年初仍有在網上悼念亡妻,Beth亦有送上鮮花。(ig圖片) 吳忠義今年初仍有在網上悼念亡妻,Beth亦有送上鮮花。(ig圖片)
吳忠義同Beth拍拖兩年多,昨日終於拉埋天窗。 (ig圖片)

吳忠義同Beth拍拖兩年多,昨日終於拉埋天窗。 (ig圖片)

鍾意就快D Share啦!