掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

big big channel:咳足3星期!張秀文照X光結果竟然係… __,big big channel,張秀文,

張秀文咳足3星期。藝人張秀文出席無綫節目《bigbigchannel大公司周年慶》,透露受咳嗽纏繞三星期,嚴重時更咳到嘔及喊,幸好照X光後,證實只是氣 ...


張秀文咳足3星期。


藝人張秀文出席無綫節目《big big channel大公司周年慶》,透露受咳嗽纏繞三星期,嚴重時更咳到嘔及喊,幸好照X光後,證實只是氣管敏感,令其放下心頭大石,她謂:「其實似哮喘,遇到冷空氣同塵就會刺激到,但食完藥就會好暈,成身冇力咁,所以我自行減藥,早上唔食。」

張秀文表示現時病情已有好轉,司儀工作絕對應勝任,惟擔心面對唱歌工作時會失手,她謂:「好驚咳完會扯蝦。(到時點執生?)學黎明遞咪畀台吓唱,我都唔知可以點,其實我Keep住講嘢冇事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!