掃呢頁CODE去手機

2018年7月1日 星期日

【阿媽有明星樣】綠葉黃建東有靚媽 十足熟版龔嘉欣 __,嘉欣,黃建東,龔嘉欣,鍾嘉欣,

足本版精彩內容請按以下網址:http://bit.ly/2lMHexs【阿媽有明星樣】綠葉黃建東有靚媽十足熟版龔嘉欣(足本版)大台綠葉黃建東港男出身, ...




足本版精彩內容請按以下網址:http://bit.ly/2lMHexs

【阿媽有明星樣】綠葉黃建東有靚媽 十足熟版龔嘉欣(足本版)

大台綠葉黃建東港男出身,入行前得家人助佢圓演藝夢,將原本買樓嘅首期俾佢做學費,到美國留學讀戲劇。

學有所成,雖然喺大台未有發圍,但難得開通嘅媽咪,見阿仔經常扮女人攪笑,行騎呢路線,依然百份百支持。

兒子在美國戲劇學院拿高級榮譽成績畢業,但在大台只能當大茄位,黃母說:「無論引人笑抑或不開心,都是一個角色,最緊要他好好發揮,與及他很有自己的一套創意,我覺得他做非常之好。」

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app

反而阿仔黃建東,有時候因角色問題未能即時衝破心理關口,要經阿媽開導。黃建東:「間中要在綜藝節目扮女人,有時連我也猶豫好不好再這樣扮下去,但我媽媽反而說不要推,有得做就要珍惜,她說不要揀擇,反而叫我做,接這些工作,就算一句對白都要接。」

有冇覺得呢位開通媽咪好有明星相,而且仲有幾分似大台藝員龔嘉欣,身為舞蹈教師的她,當日還教兒子跳一part社交舞,母子間的對話互動,攪笑中盡顯溫情。



鍾意就快D Share啦!