掃呢頁CODE去手機

2018年7月1日 星期日

【野豬零距離】阿姐孖野豬一家散步:佢哋經常跟住我(足本版) __,阿姐,汪明荃,

環境因素改變,令到野豬無法在大自然中覓食,要向途人攞食物,怎至要在垃圾收集站,掏取垃圾充飢,目的都是為了生存。經常有發野豬出沒的黃竹坑深灣道,雖然近期 ...




環境因素改變,令到野豬無法在大自然中覓食,要向途人攞食物,怎至要在垃圾收集站,掏取垃圾充飢,目的都是為了生存。經常有發野豬出沒的黃竹坑深灣道,雖然近期沒有發生襲擊途人事件,野豬還可以同人類結成朋友!

天剛破曉,清晨六點,深灣道開始熱鬧起來,三群共約10多隻的野豬,從山崗走下來覓食!跑來跑去,將行車道變成牧場。㸰們的鼻子不斷向多處地方吸索,找尋食物。每當持有手提物品的晨運客經過,野豬群都會跟隨左右。一名被一群野豬跟着的女途人向記者說:「習慣哂,每朝都係咁,因為佢哋冇嘢食,佢哋覺得,你拎住啲嘢就會俾嘢食佢,見過最大啲有200公斤咁大隻,你揸住啲嘢真係好麻煩。」

另外,有兩名男途人經過,向記者表示野豬很有人性。

在山崗附近船廠的工人向記者透露,山上的野豬數目達到20頭,㸰們不會攻擊途人,早前有些野豬,被漁䕶處捉走,進行絕育。

他又說:「原本依個地方有一個垃圾站,依家取消咗,因為啲嘢豬會去垃圾站𥚃面,抄垃圾搵食,影響居民,不過,落雨就好少落山,因為落雨嘅時候,容易搵到嘢食。」

撰文:李家希

攝影:王命源

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app
不少途人都喜歡跟野豬拍照。


鍾意就快D Share啦!