網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月21日 星期六

陳智燊:【無綫小生又走一個】陳智燊宣布離巢 __,無綫,陳智燊,

唔捨得!近年無綫小生相繼離開,尋晚又增添一位,陳智燊(Jason)喺社交網宣布離巢嘅消息,結束同無綫12年嘅合作關係!Jason表示返嚟香港發展好幸運 ...


唔捨得!


近年無綫小生相繼離開,尋晚又增添一位,陳智燊(Jason)喺社交網宣布離巢嘅消息,結束同無綫12年嘅合作關係!

Jason表示返嚟香港發展好幸運,入咗無綫之後好多人都愛錫佢,依家要離開覺得好唔捨得:「返到嚟香港一樣幸運,加入TVB 之後得到好人嘅愛戴。樂小姐不斷帶當時嘅我出席活動,不停搵機會畀呢個新人。Sandy亦都畀咗我好多做主持嘅機會。我要多謝所有合作過嘅同事,我喺TVB 呢個家庭可以過得咁開心全因為你哋,最唔捨得就係你哋...」近年全力發展YouTuber一職已經有離巢先兆,有指他計劃等太太宋熙年9月生B後專心做住家男人!

Jason自小喺英國長大,於2003年返㓚香港,於2006年加入無綫電視第20期藝員訓練班,之後簽約入行,起初佢都係做嘅行行企企嘅角色,之後因為能操一口流利英語,其後被推薦加入明珠台做節目主持,事業漸有起色,在處境喜劇《誰家灶頭無煙火》首次擔任第二男主角飾演鍾思翰一角備受注目,於2012年劇集《幸福摩天輪》中擔正男主角。於工作期間認識同為無綫藝人的宋熙年,其後發展成為戀人,2016年正式結為夫婦,今年年頭宣布造人成功,預產期為9月。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!