掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

心穎鬱鬱而終 周秀娜毒死咗自己! __,心穎,周秀娜,黃心穎,

周秀娜
心穎鬱鬱而終周秀娜毒死咗自己!《宮心計2深宮計》劇情愈來愈緊張,第34集就有兩個人死!先有被「王后」胡定欣害到變成植物人的「甘若芊」黃心穎最終離世,周 ...


心穎鬱鬱而終 周秀娜毒死咗自己!

《宮心計2深宮計》劇情愈來愈緊張,第34集就有兩個人死!先有被「王后」胡定欣害到變成植物人的「甘若芊」黃心穎最終離世,周秀娜為好友搵「皇上」馬浚偉「講數」,要他治胡定欣的罪,惜馬浚偉得知「何離」蕭正楠是王后的遺孤,有機會影響其帝位,為保權力及帝位,只好叫周秀娜息事寧人。至於「太平公主」陳煒就拉攏蕭正楠,說服對方與她同一陣線,對付馬浚偉,但蕭正楠未為所動。

失去好友兼腹中王兒的周秀娜心有不甘,假意借酒向胡定欣請罪,但其實是送上毒酒,本來打算與定欣同歸於盡,齊齊飲毒酒,誰料定欣一啖都冇飲過,反而周秀娜飲足兩杯,最後毒死自己!奸到暈的定欣趁對方毒死後,飲下一滴酒,刻意造成自己亦受傷害,令馬浚偉更相信周秀娜是害人終害己。

黃心穎
  • 黃心穎





鍾意就快D Share啦!