掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

顏仟汶:【澄清】顏仟汶拍三級片唔係為杜汶澤還債 __,杜汶澤,顏仟汶,

顏仟汶透過訪問澄清,拍三級片絕對不是為杜汶澤還債。藝人顏仟汶接受亞視節目主持梁思浩、陳彥行和李麗蕊訪問,重提早前與契哥詹秉熙的緋聞。她表示:「依家同詹 ...


顏仟汶透過訪問澄清,拍三級片絕對不是為杜汶澤還債。


藝人顏仟汶接受亞視節目主持梁思浩、陳彥行和李麗蕊訪問,重提早前與契哥詹秉熙的緋聞。她表示:「依家同詹秉熙係好朋友關係,我本身性格比較男仔頭,有好多契哥、契細佬,影相嘅時候都會成日攬頭攬頸,所以先至惹人誤會!」

由於曾有報道,顏仟汶當年拍攝三級片是為當時男友杜汶澤還債,為此她更在節澄清說:「件事唔係咁,當年爸爸有癌症,細佬、妹年紀又細,咁啱當時又比亞視炒魷魚(解僱),為咗爸爸醫療費,同埋家中生活費,先選擇拍三級片,我當年冇好好解釋清楚,只係簡單答係為咗錢,所以先會被人誤會自己貪錢!」正因為這個苦衷,顏仟汶在訪問過程中聲淚俱下,提到其父時更悲從中來。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!