掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

失婚裕美孖有米男友搭港鐵 情到濃時玩閃啜 __,港鐵,裕美,

■裕美日前與男友搭地鐵被野生捕獲。讀者提供圖片
■裕美日前與男友搭地鐵被野生捕獲。讀者提供圖片【爆相爆片】裕美與前夫林恩浩離婚後,去年10月承認戀上外籍男Alex。讀者李小姐透過「爆相爆片」分享她日 ...


【爆相爆片】裕美與前夫林恩浩離婚後,去年10月承認戀上外籍男Alex。讀者李小姐透過「爆相爆片」分享她日前晚上8時許,在港鐵遇上裕美和男友。李小姐表示:「嗰晚8點幾,喺港島綫見到佢哋,裕美踢拖着得好樸素,途中兩人不時有講有笑,裕美喺手機睇到好笑嘢就同男友分享,裕美仲好快咁錫咗男友一下,佢哋笑得甜蜜幸福。」

裕美接受《蘋果》訪問時甜笑回應:「一直都係咁,冇乜特別嘛,錫一啖啫,原來我錫佢咁主動,哈哈!」問到可有結婚計劃時,裕美坦言:「仲要時間相處吓,自己有好多經歷,順其自然。」目前是否同居?裕美說:「冇一齊住會好啲,佢又會探吓我,大家專注做嘢,佢又衝刺緊,自己嚟緊會拍煮嘢食。」

採訪:浩騫




鍾意就快D Share啦!