掃呢頁CODE去手機

2018年7月10日 星期二

【呂麗君教仇視父親?】家庭日獨欠劉秀盈 大劉:她爸爸也不叫,我何止心悒(足本版) __,呂麗君,劉鑾雄,大劉,

大劉攜老帶幼睇《蟻俠2》,無非都係想大家笑得開開心心啫,所以除咗只得半歲人仔嘅甘比孻女無參與外,其他小朋友都總動員出動,包括埋親戚嘅小朋友,就連呂麗君 ...




大劉攜老帶幼睇《蟻俠2》,無非都係想大家笑得開開心心啫,所以除咗只得半歲人仔嘅甘比孻女無參與外,其他小朋友都總動員出動,包括埋親戚嘅小朋友,就連呂麗君生嘅囝囝劉子鋒都罕有現身,咁點解唯獨唔見家姐劉秀盈(呂麗君大女)嘅?

講起秀盈,大劉「何止心悒」!事關2016年大劉同呂麗君分訊新聞不絕於耳嘅時候,大劉曾經講過:「她(呂麗君)教孩子仇視我,有次我返12號屋看孩子,女兒見到我爸爸也不叫一聲 看到孩子這樣我何止心悒。以前我自視高,智慧高,結果三個女人生出來的孩子都不同,孩子有些是來還債,有些是來討債,有苦自己知。」

照而家獨欠秀盈嘅情況睇,似乎阿女都仲係唔太鍾意爸爸大劉喎。另外,以往《壹》仔喺街撞見秀盈時,唔係阿媽呂麗君陪住,就係幾個保鏢、傭人傍實,大劉身影真係絕無僅有。

相反,甘比明顯識教好多,一對仔女(劉秀樺及劉仲學)由細到大都好黐爸爸,仲影到過甘比仔女會主動叫「爸爸」然後扭抱,勁冧豬。另外,就算呢日大劉全程被呂麗君仔子鋒霸住,但甘比都無唔抵得,亦唔呷醋,甚至「攻心計」,依然談笑風生、悠然自得,難怪咁得大劉欣賞。

請參與壹週刊超吸引大獎賞活動(包括與陶傑晚宴),即按詳情:https://bit.ly/2KI2Nyf



鍾意就快D Share啦!