掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

陳自瑤帶女遊埠快活 王浩信:囡囡見我見到飽 __,王浩信,陳自瑤,

■王浩信昨日表示自己是愛車之人,不過就睇多過換。
■王浩信昨日表示自己是愛車之人,不過就睇多過換。王浩信、李璧琦及胡渭康等昨日在尖沙嘴出席汽車品牌活動兼電影《職業特工隊:叛逆之謎》(MissionIm ...


王浩信、李璧琦及胡渭康等昨日在尖沙嘴出席汽車品牌活動兼電影《職業特工隊:叛逆之謎》(Mission Impossible:Fallout)首映。王浩信表示平日都會接載囡囡到郊外。他又自稱是實際型的愛車之人:「我𠵱家架車都揸咗六、七年,鍾意睇車多過換。有小朋友後,更加注意安全,唔會開快車。」他透露要開工至明年,暑假亦未能夠陪太太及囡囡去旅行:「阿女好乖冇扭計,因為平日我唔使開工都陪住佢,佢都見到飽。」



■楊洛婷昨日表示已經買了學行車給十個月大的囡囡。 ■楊洛婷昨日表示已經買了學行車給十個月大的囡囡。

同場楊洛婷亦是愛車之人,她笑言已經有玩具車及學行車讓囡囡玩:「佢十個月大,好鍾意試新嘢,嗰日同佢試裙仔,仲開心到對住塊鏡係咁錫自己,貪靚過我。」

採訪:盧妹

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!