掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

葉翠翠:老公想要女!葉翠翠抱大食仔出院揚言封肚  __,翠翠,葉翠翠,

葉翠翠個樣好感動喎,但佢話係吹咗嘢入眼。上月30日剖腹誕下囝囝的葉翠翠,今日由老公與大仔接出院,一家四口溫馨合照,老公更輕吻翠翠。改名責任畀老公翠翠身 ...


葉翠翠個樣好感動喎,但佢話係吹咗嘢入眼。


上月30日剖腹誕下囝囝的葉翠翠,今日由老公與大仔接出院,一家四口溫馨合照,老公更輕吻翠翠。

改名責任畀老公

翠翠身穿露肩裙與四吋高跟鞋示人,精神奕奕,她稱BB足月出世,有九磅重,她也意想不到:「bb一出世,醫生抱住佢就話BB實有七磅幾,點知攞去磅係九磅。今次生仔冇上次咁驚,我上次都係開刀生,雖然局部麻醉,但都好痛,今次我同醫生反映咗,佢畀啲氣我聞,成個過程冇痛,好舒服。」問到名字?翠翠表示仍未為BB改名,她笑言:「英文名,我老公都諗咗幾個月,尋晚佢話不如叫Titus,我上網睇,原來係牌子名,所以打消咗個念頭,我諗佢要花多幾個月去諗。中英文名都係老公改,我諗乜都冇用,佢唔會批准,應該會夾吓八字去改名,但都係交畀老公負責。」

至於會否再追女?翠翠即時耍手擰頭:「唔會,兩個已經攞命,今次佗得好攰,又要照顧大仔,但我又抱唔到佢,個心都好唔舒服,兩個都夠。其實我係鍾意女,但依家社會好危險,生女好多嘢要擔心。」她揚言要封肚,沒有計劃生第三胎,意外都要避免:「老公有話生個女,但如果再生都唔係女咁點,再生仔真係連屋都拆埋呀!」

生完即着高跟鞋

翠翠指BB大食,會餵人奶之餘,也要補奶粉:「補奶粉都要三安士,我諗我要努力,但我唔主張畀太大壓力自己,只要唔好餓到BB,我唔介意補奶粉。」見她已着高跟鞋,她自認貪靚:「我今次佗b好緊張,因為我經常Facebook教人長胎同點保持狀態,我要做個人版畀佢哋睇,生完唔可以好憔悴,要畀人知保健同保養好重要。」期間她以紙巾抹眼,她澄清:「我唔係感動,係有嘢吹入眼啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!