網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月25日 星期三

陳凱琳:陳凱琳「有咗」!知情者:天賜禮物 __,凱琳,陳凱琳,

如果Grace真係有咗,咁就真係三喜臨門喇!藝人鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)被東網率先爆結婚趕生B,二人將於下月12日於峇里舉行婚禮,近日更不停傳出已 ...


如果Grace真係有咗,咁就真係三喜臨門喇!


藝人鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)被東網率先爆結婚趕生B,二人將於下月12日於峇里舉行婚禮,近日更不停傳出已懷孕,雖然當事人已否認,但有人爆料指陳凱琳在母親陪同下,三次現身九龍法國醫院產檢。

今日又有知情者透露,陳凱琳係意外有咗,原本已經諗住結婚生B,點知7月初發現「中咗」,仲話佢知道好消息後,第一時間打畀嘉穎報喜,形容係天賜嘅禮物。連日來都大方回答記者問題的陳凱琳父母,唔知係咪怕被追問產檢一事,全日未見現身寓所,至於陳凱琳亦一直「潛水」冇露面。

不過,鄭陳下月舉行婚禮,再加上嘉穎生日,如今傳埋Grace有喜,認真係三喜臨門!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!