掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

【《深宮計》大快人心】娜姐得知滑胎真相嬲到震 胡定欣被廢開始倒數 __,定欣,深宮計,麥當娜,娜姐,周秀娜,胡定欣,

《深宮計》嘅對白入面成日有句「多行不義必自斃」。嚟到第33集(7月4日星期三晚播),三番四次陷害周秀娜嘅胡定欣,終於紙包唔住火,做過嘅衰嘢被娜姐同劉心 ...




《深宮計》嘅對白入面成日有句「多行不義必自斃」。嚟到第33集(7月4日星期三晚播),三番四次陷害周秀娜嘅胡定欣,終於紙包唔住火,做過嘅衰嘢被娜姐同劉心悠知道晒喇!到底娜姐係點樣識破定欣嘅惡毒呢?原來係貫徹《深宮計》敘事手法,繼續由涉事角色爆響口講晒啲犯事經過出嚟。

話說定欣心腹醫工──茗風,被娜姐識破佢就係喺紫蘭湯外大叫「有刺客」,從而老屈娜姐同馬明有姦情嘅假宮婢。茗風被娜姐威嚇兼用髮簪狠狠插咗一嘢後,乖乖講出紫蘭湯一事嘅真相。之後茗風仲誇張過食咗哆啦A夢誠實豆沙包,喺無人問佢嘅情況下,自己自動自覺將定欣陷害娜姐嘅所有重點經過,一五一十自爆出嚟,包括「火燒藏書閣」、「石擊甘若芊」、「金鵲害滑胎」。對於呢種交代情節嘅「高明」手段,相信觀眾已經「彈」到口水都乾埋,反正仲有幾集就完(共36集),睇開啲啦,而且終於等到多行不義嘅定欣快要被斃,真係越諗越大快人心。

另外,唔少人都話劇中嘅娜姐演技麻麻,但就喺佢同定欣對質嘅一幕戲當中,相信大家都會改觀!佢嗰種對眼前仇人不能除之而後快嘅不甘、怒火,以及此仇不報誓不罷休嘅決心,溢於言表。
娜姐識穿茗風假扮宮婢嗌救命。

娜姐用髮簪狠狠插咗茗風一嘢。

茗風乖乖講出所有真相。

娜姐搵胡定欣對質。

茗風見風轉舵,再幫胡定欣屈返娜姐轉頭。

娜姐嬲到眼都凸。

娜姐最後又不甘心到喊出嚟。

鍾意就快D Share啦!