掃呢頁CODE去手機

2018年7月30日 星期一

張丹峰:【證據逐格睇】張丹峰疑背洪欣偷食經理人? __,張丹峰,張丹,洪欣,

今次真係無啦啦……內地男星張丹峰與太太洪欣相遇相知13年,共同養育囡囡張晞彤,更愛屋及烏,對洪欣與莫少聰的仔仔張鎬濂一樣愛錫有加,好男人形象深入民心! ...


今次真係無啦啦……


內地男星張丹峰與太太洪欣相遇相知13年,共同養育囡囡張晞彤,更愛屋及烏,對洪欣與莫少聰的仔仔張鎬濂一樣愛錫有加,好男人形象深入民心!上周二(24日)洪欣喺微博放上與一家人及親友去主題公園玩嘅大合照,有網友就聲稱聞到唔尋常嘅氣息,指經理人畢瀅站姿傾斜向張丹峰,又拉住囡囡小手,仲有大批網友表示佢哋三個更似一家三口…

被質疑與經理人過於親密

疑問聲忽然響遍網絡,有眼利網友發現畢瀅手上佩戴嘅手錶,同張丹峰隻手錶疑似情侶款。加上畢瀅經常跟喺張丹峰身邊,網友話呢單嘢隨時變成「王寶強婚變」事件嘅翻版,嗌洪欣要小心,擔心畢瀅成「女版宋喆(王寶強前經理人)」!更有網友翻查畢瀅微博,指佢曾曖昧向張丹峰大講「520(諧音我愛你)」,多張大合照企到貼一貼,又經常着同款「情侶裝」,直指女方對張丹峰過於親密,而張丹峰又曾為畢瀅慶祝生日等,網友紛紛偵探上身,繼而推測張丹峰疑背洪欣偷食經理人。

「出軌證據」逐點擊破

消息一出,當事人畢瀅即刻嬲爆,面對網友多「出軌證據」嘅質疑,佢怒寫長文反擊,更逐點擊破網友口中嘅「證據」。畢瀅指除工作關係,張丹峰同洪欣都當佢係妹妹:「峰哥欣姐拿我當妹妹一樣,一起跨年,給我慶生,對此我充滿感激,造成的誤會因為我們相處時間太長,關係真的好,我和峰哥之間只有知遇之恩沒有愛慕之情。」佢更加向網友道歉,指自己雖然好嬲,不過佢就話因為自己冇好好解釋,所以先會被誤會。

對於「情侶裝」嘅質疑,佢指大部分都係張丹峰及洪欣送畀佢嘅禮物,有啲更加係唔同牌子唔同款;至於情侶手錶,佢解釋指係錄節目時佢幫張丹峰拎住,而工作人員通常都會將幫藝人保管嘅飾物戴上身,因為咁樣最唔易整唔見或刮花。至於大合照被指企太貼,佢就話一般都會畀藝人企中間,旁邊嘅人好自然就會往中間靠,而佢都好錫張丹峰囡囡張晞彤,所以先會拖住手仔;「520」博文就係當日佢同張丹峰、洪欣食飯,張單啱啱好520蚊,而當時張丹峰微博Followers人數又係520萬,興起就放上網同大家分享。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!