網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月2日 星期一

木村女強勢入行 後藤久美子激罕亮相撐囡囡 __,久美子,後藤久美子,木村拓哉,木村,

曾獲封日本國民美少女嘅後藤久美子,廿年前為一級方程式車手阿里斯(JeanAlesi)嫁往法國定居,先後誕下兩子一女,其寶貝女Elena早前已宣佈加入藝 ...


曾獲封日本國民美少女嘅後藤久美子,廿年前為一級方程式車手阿里斯(Jean Alesi)嫁往法國定居,先後誕下兩子一女,其寶貝女Elena早前已宣佈加入藝能界,與媽咪曾經效力力嘅Oscar事務所簽約,立志做個模特兒。

Elena精通六國語言,在倫敦電影學校畢業後返日本發展,不過Elena在數月來都冇乜起色,加上木村拓哉同工藤靜香細女光希(Koki)強勢出道,令個子不高嘅Elena立即被比下去。

愛女深切嘅後藤久美子為替囡囡造勢,最近都難得出山助愛女一臂之力,日前罕有地陪Elena以母女檔姿態出席品牌Bvlgari嘅Dinner& Party,阿囡更在Instagram拍下媽咪靚樣及上載合照,引起不少網民討論及讚好。




鍾意就快D Share啦!