掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

吳忠義:恭喜吳忠義再婚 周美鳳:終於真相大白 __,吳忠義,周美鳳,

周美鳳恭喜吳忠義再婚。已故藝人司馬燕離世三年後,其夫吳忠義(Togi)與相識兩年多的女友Beth於峇里結婚,司馬燕生前好友周美鳳被問到知否Togi再婚 ...


周美鳳恭喜吳忠義再婚。


已故藝人司馬燕離世三年後,其夫吳忠義(Togi)與相識兩年多的女友Beth於峇里結婚,司馬燕生前好友周美鳳被問到知否Togi再婚?身在歐洲的她說:「我有聽過,我哋有班司馬燕好友,久不久就約埋食飯,所以佢哋有講,恭喜佢哋!」問到司馬燕細仔吳澋燿有沒有出席婚禮?她表示不知情,亦沒有去了解。

周美鳳曾無辜被捲入Togi與孫君子的感情瓜葛,她說:「我係同司馬燕Friend,跟本以前佢老公同我都好少聯絡,今次Togi結婚,起碼水落石出,由始至終,我都唔知點解關我事,對我嚟講係真相大白。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!