掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

恨娶老婆恨出面 陳展鵬:係男人都想結婚 __,展鵬,陳展,陳展鵬,

■陳展鵬與女友單文柔首次以情侶檔一齊搵真銀。
■陳展鵬與女友單文柔首次以情侶檔一齊搵真銀。陳展鵬與女友單文柔昨日在灣仔為一間家居設計公司擔任剪綵嘉賓,二人首次情侶檔賺錢,單文柔表示是合理價。對於展 ...


陳展鵬與女友單文柔昨日在灣仔為一間家居設計公司擔任剪綵嘉賓,二人首次情侶檔賺錢,單文柔表示是合理價。對於展鵬早前曾透露有結婚打算,他直認有此想法,單文柔說:「咁要睇『天命』安排!」展鵬笑謂:「可能聽日結婚都唔出奇呢!」

近日鄭嘉穎亦被指下月低調娶女友陳凱琳,展鵬說:「如果係,梗係開心,要恭喜大佬(鄭嘉穎)。」結婚會否大方公佈?展鵬表示:「唔公佈唔代表唔大方,要尊重大家意願。」單文柔打趣說:「我覺得等佢決定娶邊個先,『大人』太多老婆喇!」展鵬隨即表示:「可能係你決定呢!」單文柔聽後即忍不住甜笑。

採訪、攝影:黃曉妍




鍾意就快D Share啦!