網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月14日 星期六

劉思希:針對亞洲人?劉思希歐遊遇高手偷行李 __,劉思希,

好彩護照、身份證跟身冇唔見。無綫藝員劉思希早前與同學歐遊,期間在意大利米蘭遇上小偷,一個不留神就被偷去手提行李,她說:「喺火車站截車時,我將手提行李放 ...


好彩護照、身份證跟身冇唔見。


無綫藝員劉思希早前與同學歐遊,期間在意大利米蘭遇上小偷,一個不留神就被偷去手提行李,她說:「喺火車站截車時,我將手提行李放喺行李箱上面,轉頭就冇咗,大家都好愕然,因為完全唔覺得有人經過,好彩護照、身份證跟身,唔係就麻煩。如果唔係個行李箱夠重,我諗都冇埋。」

隨後離開意大利,在機場取行李時又發現行李箱幾乎被爆開,有被撬過的痕迹,幸好還有最後一個鎖沒被撬開,行李內的物品才幸保不失,她說:「我同行仲有兩個同學行李嘅鎖都畀人撬開,所以我懷疑係針對亞洲人行李落手,所以大都要小心啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!