掃呢頁CODE去手機

2018年7月30日 星期一

陳展鵬:陳展鵬點解要單文柔死先?原因冧到爆! __,展鵬,單文柔,陳展,陳展鵬,

陳展鵬想照顧單文柔一世呀!藝人陳展鵬與台前幕後出席劇集《天命》大結局飯局,展鵬和譚俊彥、李施嬅、姚子羚及張國強齊齊為今次飯局「萬歲」。展鵬稱請客不是問 ...


陳展鵬想照顧單文柔一世呀!


藝人陳展鵬與台前幕後出席劇集《天命》大結局飯局,展鵬和譚俊彥、李施嬅、姚子羚及張國強齊齊為今次飯局「萬歲」。展鵬稱請客不是問題,因拍攝過程劇組好艱辛,但大家都好開心。講到譚俊彥於明日(30日)生日,展鵬稱以可一舉幾得,睇結局又可為對方慶生:「大結局和珅都要死,所以皇上(譚俊彥)最開心,我搞足佢28日,佢終於唔使鼓起泡腮,我都唔記得佢生日。(最緊要記得女友單文柔生日?)係囉,在心中喇!(點解唔叫埋女友一齊嚟睇?)唔得。(唔想睇住你死?)係都佢死先過我。(嘩?)因為我可以照顧佢嘛,佢成日都話我年紀大,人生經驗豐富,但我覺得唔係年紀大咗就會照顧人。(即女友照顧你?)我諗男女之間互補喇,一凹一凸就最好。」

展鵬大讚女友有諗頭,無論各方面,廚藝和服飾都是,他笑言不介意做對方白老鼠:「我啲衣着經常成為大家話柄,今晚呢身簡單打扮都係佢襯!(有咩唔係簡單嘢?)到台慶啲頒獎禮嘅衫就知會唔會出事,不過都唔關佢事,可能係我Carry唔到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!