掃呢頁CODE去手機

2018年7月15日 星期日

黃翊:緊張發噩夢 黃翊宣布開騷太太貪靚唔現身 __,黃翊,

黃翊今日火紅西裝現身演唱會記者會。歌手黃翊為10月23日在九展StarHall的《黃翊最愛的你演唱會》舉行記者會,身兼大牌檔老闆的他,表示演唱會以音樂 ...


黃翊今日火紅西裝現身演唱會記者會。


歌手黃翊為10月23日在九展Star Hall的《黃翊最愛的你演唱會》舉行記者會,身兼大牌檔老闆的他,表示演唱會以音樂盛宴為主題來送給觀眾。

相隔25年再戰樂壇,歌迷的不離不棄,得悉他開個唱已預訂了1,000張門票,他於台上開心謂:「如果你哋買晒3,000張,我就可以加場。」對於首次開賣飛個唱,笑言以為自己不會緊張,但有晚卻發噩夢,夢見在台上忘記歌詞:「當年表演前會緊張到震、好驚,依家人成熟咗,但發夢就可能反映內心深處出嚟。」他又謂曾擔心一開騷就去Star Hall,覺得應該去較小的麥花臣場館試水溫,但主辦方對他有信心,更說下一站是紅館。

問到患有腎病的太太陳存正為何未有現身?他謂:「佢病情有進步,不過佢貪靚,唔想出嚟住,阿仔就喺屋企陪佢,到時演唱會佢先嚟支持我啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!