網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月7日 星期六

黃子華:有幾淫賤?黃子華玩食字改經典歌詞 __,子華,黃子華,

黃子華大玩食字!男神黃子華棟篤笑今晚開鑼,台上句句精彩,子華講香港和大陸不同的生活方式,又講「叫雞」和「北姑」,又講「禁歌」,將多位歌手的歌,大玩食字 ...


黃子華大玩食字!


男神黃子華棟篤笑今晚開鑼,台上句句精彩,子華講香港和大陸不同的生活方式,又講「叫雞」和「北姑」,又講「禁歌」,將多位歌手的歌,大玩食字。先清唱已故天后鄧麗君的名曲,食字變成「何日君再『瀨』」笑指好淫賤,玩完鄧麗君,然後玩已故天后梅艷芳的《壞女孩》,又再次清唱「Why Why tell me Why,夜會令禁忌分解,引致淑女暗裏也想變『大』....我暗駡我這晚變得太『大』。」他說當年譚詠麟和張國榮是唯一令社會撕裂的歌手,笑言粉絲有「譚絲」和「張絲」之分,說:「試過畀人問,𡃁仔你係邊度?我死頂,然後唱『撥着大霧默默地覓我的去路』『我要再見你,只想將心聲透露。』」

子華又抵死問買頭排門票的人唔知為乜?他說:「我心諗,我真係咁耀眼?冇辦法,你哋攞嚟,又要坐頭位,唔知為乜?我去睇嘢一定唔坐頭位,又冇得握手,係咪先?握到又點呀!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!