掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

珍惜眼前人,過咗後悔莫及|康仔 __,康仔,蘇永康,

珍惜眼前人,過咗後悔莫及|康仔人會變,呢句說話康仔深信不疑,尤其係隨住年齡增長,男男女女對另一半嘅要求都會產生變化。就講我朋友阿蚊,model身材加埋 ...


  • 珍惜眼前人,過咗後悔莫及|康仔


  • 人會變,呢句說話康仔深信不疑,尤其係隨住年齡增長,男男女女對另一半嘅要求都會產生變化。就講我朋友阿蚊,model身材加埋個樣有少少似薛凱琪,後生嗰時都不知幾多仔追。聽講佢喺大學時代嘅男友錫到佢燶,偏偏阿蚊就嫌呢位前男友唔夠上進,最後分手收場。

    眨吓眼,阿蚊已經踏入適婚之齡,近年睇佢IG,經常都見佢po相放閃,能夠馴服到阿蚊,相信呢位仁兄肯定係唔嘢少。早排舊同學聚會見返阿蚊,原來佢都唔係康仔諗得咁幸福......

    「幾時結婚呀?我見你男朋友好似好錫你喎!」

    「佢錫我?有次我夜晚自己返屋企,有個癲佬跟尾,突然間衝上前踢咗我一腳,我驚到跑埋一邊報警,call埋男朋友嚟幫手,你估吓跟住點?」

    「點呀?」

    「佢(男友)嚟到之後冇安撫我不特止,仲狂鬧我,話我因咩事要搞到報警咁大陣仗!」

    「吓?佢唔擔心你㗎咩?」

    「我唔覺囉!仲有一單,我試過睇佢電話,見佢用同樣嘅message send畀十幾個喺Tinder識返嚟嘅女仔,約佢哋出街。」

    「咁呢單嘢佢點拆呀?」

    「佢話做緊個research,要搵啲女仔study吓......」

    「唔係信呀?」

    問得深入啲,原來阿蚊男友都係窮L一名,可能你會問,咁阿蚊因咩事仲跟佢呢?好簡單,當一個女人有返咁上下年紀,就想安定落嚟,希望另一半會變乖、變好,然後拉埋天窗。畢竟經歷過咁多段戀情,要重新再去適應另一個真係好攰,康仔係完全明白阿蚊嘅!

    康仔最後拋咗個問題畀阿蚊,問佢有冇後悔飛咗大學時代條仔,阿蚊二話不說答「有」......

    「細個梗係想揀吓,試吓唔同嘅男仔喇,不過如果可以返轉頭,我絕對唔會飛佢,而家都有啲後悔。」

    人就係咁,唔同時間遇到唔同嘅對象,係會有唔同嘅結果。好多人最愛嗰個都未必係同自己長相廝守嗰個,但往往就係因為「想試」、「想轉」而錯過一生中最愛。

    老土啲都要講句,珍惜眼前人,唔好因為少少事就嗌分手,因為能夠搵到個真心相愛嘅人,真係唔易。

    專欄作者簡介:

    康仔

    日頭返工攤抖,例牌遲到早走,收工約Friend飲酒,放假陪女玩狗。

    一日冗員,一世冗員,我是康仔。

    Facebook專頁:

    https://www.facebook.com/mynameishonghong/

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app



    鍾意就快D Share啦!