掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

【快到老公都驚】揸車自認狼死 楊洛婷:有個女就好乖喇 __,楊洛婷,

(攝影:林賓尼)
楊洛婷話以前揸車快到連老公都驚,而家為咗囡囡就安全第一。(楊洛婷IG圖片)楊洛婷話想以後同囡囡一齊揸車。寶馬香港50周年「JoyofExcitemen ...


楊洛婷話以前揸車快到連老公都驚,而家為咗囡囡就安全第一。(楊洛婷IG圖片) 楊洛婷話以前揸車快到連老公都驚,而家為咗囡囡就安全第一。(楊洛婷IG圖片)
楊洛婷話想以後同囡囡一齊揸車。

楊洛婷話想以後同囡囡一齊揸車。

寶馬香港50周年「Joy of Excitement」啟動儀式暨《職業特工隊:叛逆之謎》香港區首映,今晚喺海運大廈舉行,圍觀市民迫爆兩層商場,大會就請嚟王浩信擔任主禮嘉賓,其他出席藝人還有林敏驄、河國榮、Donald、歐錦棠、陳嘉倩、何傲芝、蔡潔、Ben Sir等。

活動MC楊洛婷表示,自己都係愛車之人,佢指自己由16歲考到車牌開始就揸到o依家,楊洛婷話:「我都揸得幾狼,有時老公(Tim)都會驚,自己大學嘅時候都有曳過,嗰陣車速都有百幾,揸得幾快,o依家有個女就好乖喇,安全最緊要,我亦一早安排晒啲car seat畀佢坐。」

問佢係咪希望以後可以同囡囡一齊揸車?佢就話:「係呀,我o依家成日都畀玩具車佢玩,playgroup又有玩具車畀佢爬吓爬吓咁,阿女10個月大,好鍾意玩新事物,我細佬就嚟結婚,有日同阿囡試裙嗰陣,佢見到自己着住條裙仔就笑到見牙唔見眼,仲企埋塊鏡度錫自己,我肯定個女會貪靚過我,見到Daddy彈結他唱歌,佢又會手郁郁口郁郁咁跟住學。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!