網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月30日 星期一

【閉門一家親?】大陸老公被爆疑出軌 洪欣開腔:唔知由邊度講起 __,大陸,洪欣,中國,

洪欣開腔力撐老公(網上圖片)
洪欣與大陸老公張丹峰結婚9年,兩人育有4歲女兒張晞彤,洪欣與莫少聰所生長子浩鋒亦跟繼父姓張,一家四口經常在網晒溫馨,幸福滿瀉!然而,噚日網上忽傳張丹峰 ...


洪欣與大陸老公張丹峰結婚9年,兩人育有4歲女兒張晞彤,洪欣與莫少聰所生長子浩鋒亦跟繼父姓張,一家四口經常在網晒溫馨,幸福滿瀉!然而,噚日網上忽傳張丹峰疑背妻偷食,與經理人畢瀅似有曖昧(新聞連結:https://bit.ly/2v1NPJn),身為正印嘅洪欣接受《蘋果》電話訪問,力撐老公冇出軌。

由於事件越鬧越大,洪欣在電話澄清:「呢個經理人、呢件事冇人比我更加清楚,都唔知由邊度講起,一匹布咁長,簡單嚟講,呢個經理人好似我屋企人一份子,佢唔單止照顧我老公嘅工作,仲照顧埋屋企所有人,包括我老公嘅屋企人、我哋屋企人、我哋所有事情,佢都幾攰幾辛苦㗎,佢嘅工作身份好多,除咗幫我老公接工作傾合約,佢仲要起居飲食全部照顧埋,甚至乎屋企所有大小事務。」身旁囡囡搭嘴:「同埋我!」

洪欣笑說:「阿女喺隔籬講,我哋有時忙,都要佢幫手睇住,唉!所以真係唔知由邊度開始講起,佢嘅身份總言之要照顧埋我哋所有人嘅嘢,我老公變咗好依賴佢,因為呢個經理人其實幾細心,我老公見到佢咁細心,所以好多嘢都交畀佢處理,我哋覺得佢喺各方面都係好可靠嘅人,譬如錢銀上,我哋都覺得佢好可靠。」

雖然身為人妻兼人母,但洪欣自爆生活上好多細節,老公都依賴經理人:「你知啦,我哋生活上好多瑣碎事都要佢買,有時食嘢自己唔帶錢出街,佢負責埋單,所以老公依賴到我哋出街都帶埋佢,我哋連卡都唔使簽,可以空手出去。有次好好笑,我老公約咗朋友,唔記得帶經理人去,竟然埋單先諗起身上連卡連錢都冇,即係已經係去到生活上咁樣依賴佢,所以佢成日都會跟住我哋。」

洪欣話甚至喺淘寶買嘢,都係經理人先幫忙畀錢:「你知咁多生活上瑣碎事,同埋錢銀上一定要搵個可以信任嘅人,佢就係值得我哋信任嘅人,成日同我哋形影不離,好埋身,去到邊都帶埋佢,因為佢就好似我哋屋企嘅管家,唔單止要照顧老公,佢都照顧我個仔,大小事都要佢負責,變咗咁親密大家有所誤會。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

洪欣開腔力撐老公(網上圖片) 早前張丹峰一家去上海迪士尼,經理人都有同行。(網上圖片) 早前張丹峰一家去上海迪士尼,經理人都有同行。(網上圖片)
囡囡都開口話經理人姐姐照顧埋佢(網上圖片)

囡囡都開口話經理人姐姐照顧埋佢(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!